Ahmedabad, Indië - Desember 07, 2018: Mindarray Systems Pvt. Bpk. Is 'n wêreldwye IT-produksiemaatskappy wat IT Software Solutions onder die handelsnaam aanbied "Motadata", is aangewys as wenner van die gesogte Deloitte Technology Fast 500 ™ Asia Pacific (APAC) 2018. Motadata is 185 ingedeelth vir die gesogte toekenning wat tegnologiese ondernemings dwarsdeur die Asië-Stille Oseaan-streek misbruik op grond van hul persentasie groei in omset gedurende die afgelope drie finansiële jare.

Amit Shingala, uitvoerende hoof en medestigter, Motadata sê, "Dit verskaf ons 'n groot plesier om hierdie toekenning te ontvang, wat toegeskryf word aan ons vermoë om nuwe oorwinnings te behaal en besigheid van ons vennote te herhaal, wat lei tot sterk besigheidsgroei. Ons is redelik vol vertroue dat ons toetrede tot die VSA en Australië mark, Nuwe Tegnologiese Vennootskappe en Nuwe KI-aangedrewe produkte sal die groei wat nodig is om in die komende jare weer die gesogte toekenning te wen verder aanwakker.”

Motadata is 185 ingedeelth onder die vinnigste groeiende tegnologieonderneming in APAC met 'n groeipersentasie van 500%.

Alpesh Dhamelia, CTO en medestigter, Motadata “Ons is verheug om die Deloitte Technology Fast 500 ™ APAC-toekenning te ontvang en is trots om onder die vinnigste tegnologiemaatskappye in die Stille Oseaan te wees. Die erkenning is 'n bewys van ons aanvaarbaarheid en sukses met die groeiende vraag om die hele IT-infrastruktuur te monitor deur middel van 'n verenigde instrument vir netwerkmonitering, logbestuur en bandwydte-analiseerder wat 'n nul stilstand verseker en 'n beter winsgewendheid in die onderneming lewer. '

Om 'n wenner te wees in die Deloitte Technology Fast 500 APAC, is prysenswaardig in die uiters mededingende tegnologiebedryf van vandag. Ons dra die toekenning toe aan Team Motadata (Mindarray Systems), ons vennote en klante sonder wie hierdie toekenning nie moontlik sou wees nie. Ons is trots daarop dat ons een van die 500 tegnologie-ondernemings in die Asië-Stille Oseaan is wat die vinnigste groei.

Oor Motadata

Mindarray Systems Pvt. Ltd., 'n wêreldwye IT-produkonderneming, bied moderne, bekostigbare, maar kragtige produkpakket - Motadata bestaande uit netwerkbestuur en -monitering, Log & Flow Management en IT-diensbestuurplatforms. Die platform bemagtig sowel IT-administrateurs as CXO's om IT-operasionele probleme te analiseer, op te spoor en op te los deur effektief verskillende stelsels en toestelle vanaf verskeie verskaffers te monitor deur middel van 'n verenigde en gesentraliseerde dashboard.

Motadata is die eerste IT-oplossing vir die bedryf wat die metrieke, vloei- en loggebeurtenisse werklik korreleer en dit tot aksie insigte maak. Ons wêreldkliënte uit die domein Telecom, die regering en die onderneming vertrou op Motadata om hul netwerkinfrastruktuur proaktief te monitor. Besoek gerus vir meer inligting www.motadata.com

Oor Deloitte Technology Fast 500 ™ APAC

Die  Deloitte Technology Fast 500 ™ Asië-Stille Oseaan is die toonaangewende tegnologie-toekenningsprogram in Asië-Stille Oseaan, en dit bevat nou nege plekke in Asië-Stille Oseaan: Australië; China (Hong Kong ingesluit); Indië; Japan; Suid-Korea; Maleisië; Nieu-Seeland; Singapoer en Taiwan. Kombinasie van tegnologiese innovasie, entrepreneurskap en vinnige groei, Technology Fast500-ondernemings — groot, klein, publiek en privaat — strek oor verskillende sektore en is leiers op die gebied van sagteware- en hardeware-tegnologie, media, kommunikasie en lewenswetenskappe en ontluikende gebiede, soos skoon tegnologie. Hierdie maatskappye verander die manier waarop sake vandag gedoen word.