Ahmedabad, Indië, 11 Maart 2021 - Mindarray Systems Pvt. Ltd. (Motadata) het vandag aangekondig dat hy nommer 16 op die ranglys isth op die Deloitte Technology Fast 50 India 2020, 'n ranglys van die 50 tegnologie-ondernemings wat die vinnigste groei in Indië. Die ranglys is gebaseer op persentasiegroei oor drie jaar. Motadata het gedurende hierdie tydperk met 427 persent gegroei.

Motadata se uitvoerende hoof, mnr. Amit Shingala, krediete wat die regte mark gekies het om op te fokus en prysstrategieë te improviseer om in lyn te wees met marksituasie en inkomstedoelwitte met die maatskappy se inkomstegroei van 427 % oor die afgelope drie jaar. Hy het gesê: "Erkenning van Deloitte Technology Fast50 India as een van die vinnigste groeiende maatskappye in Indië vir 'n derde agtereenvolgende jaar versterk ons ​​groeiende voetspoor in die land. Ons is dankbaar vir hierdie geleentheid wat ons invloed op tuisgekweekte en innoverende tegnologie beklemtoon, en op die talle ondernemingsondernemings en regeringsorganisasies wat staatmaak op ons netwerkmonitering, logbestuur en ITSM-platform vir besigheidskontinuïteit en om bedryfsdoeltreffendheid te bereik. Ons maak gereed om hierdie jaar 'n paar opwindende nuwe vermoëns by ons diepleer-IT Ops-platform te voeg, wat ons kliënte sal toerus om hul hibriede IT-infrastruktuur moeiteloos te bestuur. Met dit in die pyplyn, hoop ons om volgende jaar oorweeg te word en weer onder hierdie program erken te word.”

"Om tot die Deloitte Technology Fast 50-lys te kom, is prysenswaardig in vandag se sterk mededingende, vinnig veranderende tegnologiebedryf, en veral in die uitdagende jaar van 2020, wat ons gedwing het om digitalisering te laat draai, te transformeer en vinnig op te spoor," het Rajiv Sundar, Partner en Programdirekteur - Technology Fast 50 India 2020, Deloitte Touche Tohmatsu India LLP. “Ons wens Mindarray Systems Pvt geluk. Ltd. as een van die 50 tegnologie-ondernemings wat die vinnigste groei in Indië. ”

Motadata was voorheen 4th in 2019 Deloitte Technology Fast 50.

Deloitte Technology Fast 50 India-programkeuse en kwalifikasies

Die Deloitte Technology Fast 50 India-program, wat in 2005 van stapel gestuur is, word uitgevoer deur Deloitte Touche Tohmatsu India LLP (DTTILLP), en is deel van 'n werklik geïntegreerde Asië-Stille Oseaan-program wat erkenning gee aan die vinnigste groeiende en mees dinamiese tegnologie-ondernemings van Indië (publiek en privaat) ) en sluit alle terreine van tegnologie in - van internet tot biotegnologie, van medies en wetenskaplik tot rekenaars / hardeware. Die program gee erkenning aan die vinnigste groeiende tegnologiemaatskappye in Indië op grond van hul persentasie groei in inkomste gedurende die afgelope drie boekjare.

Oor Motadata

Mindarray Systems Pvt. Ltd. is 'n wêreldwye IT-produkonderneming wat moderne en bekostigbare, maar kragtige produkpakket aanbied - Motadata bestaande uit netwerkbestuur en -monitering, Log & Flow Management en ITSM-platforms. Die platform stel beide IT-administrateurs en CXO's in staat om IT-operasionele kwessies te ontleed, op te spoor en op te los deur verskillende stelsels en toestelle van verskeie verskaffers effektief deur middel van 'n sentrale paneelbord te monitor. Vir meer inligting, besoek www.motadata.com.

Oor Deloitte

Deloitte is 'n toonaangewende wêreldwye verskaffer van oudit- en versekering-, advies-, finansiële advies-, risiko-advies-, belasting- en verwante dienste. Met meer as 150 jaar se harde werk en toewyding om 'n wesenlike verskil te maak, het ons organisasie gegroei in omvang en diversiteit - ongeveer 286,000 mense in 150 lande en gebiede, wat hierdie dienste lewer - maar ons gedeelde kultuur bly dieselfde. Ons organisasie bedien vier uit vyf Fortune Global 500-maatskappye.

Al die feite en syfers wat met ons grootte en diversiteit en jare se ervarings praat, so opmerklik en belangrik soos dit ook al mag wees, is ondergeskik aan die ware maatstaf van Deloitte: die impak wat ons in die wêreld het. Dus, as mense vra: "wat is anders aan Deloitte?" die antwoord is geleë in die vele spesifieke voorbeelde van waar ons Deloitte-lede gehelp het om kliënte, ons mense en dele van die samelewing te vestig om merkwaardige doelwitte te bereik, ingewikkelde probleme op te los of sinvolle vordering te maak. Nog dieper, dit lê in die oortuigings, gedrag en fundamentele sin vir doel wat alles ondersteun. Deloitte het wêreldwyd gegroei in omvang en diversiteit - meer as 312,000 150 mense in XNUMX lande bied multidissiplinêre dienste, maar ons gedeelde kultuur bly dieselfde.